Certificats digitals per a les administracions públiques
A l’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica (OCSAE) facilitem als organismes locals de la comarca el certificat digital de personal públic TCAT.
La TCAT és la targeta del personal de les administracions públiques catalanes i conté certificats digitals reconeguts que permeten garantir la identitat i els atributs personals del seu titular i que el vincula amb el seu organisme.
Serveis disponibles al Consell Comarcal del Garraf:
- Emissió, renovació, suspensió i revocació dels certificats digitals TCAT i TCATP.
- Informació de l’ús del certificat digital en la tramitació digital.
- Promoció de la tramitació electrònica amb el Consell Comarcal del Garraf.
Més informació del certificat a Certificat TCAT.
Preu:
Segons preus públics disponibles a www.aoc.cat.
Calendari/Horari:
Petició del certificat per la plataforma EACAT.
Contacte:
- 93 810 04 00
- ocsae@ccgarraf.cat
Persones destinatàries:
Ens locals de la comarca.