Escola Sant Jordi

Informació actualitzada curs 2024-2025

Portes obertes 2024:

  • Dissabte 17 de febrer de de 10.00 a 13.00
  • Dilluns  19 de febrer de 11.15-13.30
  • Dijous 22 de febrer de 15.15-17.30

Codi del centre

08061041

Tipus d’ensenyament

2n Cicle d'Educació Infantil i Educació Primària (INF3 a 6è).

Línies

  • Dues línies de INF3 a 6è.

Recursos

  • Treball per projectes globalitzats de vida d’aula a EI i EP.
  • Espais i microambients d’aprenentatge a EINF i espais d’aprenentatge a EP.
  • Treball cooperatiu.
  • Processos d’avaluació reguladora.
  • Càpsules científiques i reptes matemàtics.
  • Consell de Vida d’Escola.
  • Colònies  a tots els nivells educatius a partir d’INF4.
  • Distintiu d'Escola Verda.
  • Anglès (des d’INF3) segons projecte “Skills 4 living”

Espais

  • Pistes esportives.
  • Zones d’esbarjo.
  • Biblioteca (la Cova del Drac)
  • Aula  de recursos. (Espai Connexions)
  • Horts, galliner, jardí botànic.
  • Biblioteca.
  • Aula de ciència (espai Eureka).
  • Aula d’anglès. (espai Imagine).
  •  Aula FAIGLAB
  • Aula de música (espai Sons i Silencis).
  • Menjador.
  • Cuina.

Activitats extraescolars

Organitzades per l'AFA i integrades en el Pla Anual de centre.

L’horari de les extraescolars de 16.30h a 18.00h

Altres serveis

  • Menjador escolar amb cuina pròpia i múltiples activitats de dinamització i servei amb migdiada a INF3.
  • Monitoratge i transport annex a l’ús de piscina.
  • EAP (psicòleg, i suport de logopeda i fisioterapeuta si cal)
  • Biblioteca oberta de 16:30 a 17:30h. Gestiona l’AFA.
  • Acollida matinal de 8h a 9h. Gestiona l’AFA.

Projecte educatiu

Sota el paraigües ètic de l’equitat, la inclusió i la justícia social el centre ha anat creant una cultura d’aprenentatge basada en enfocaments que fomenten un clima pròsper per aprendre i que impregnen les manera d'organitzar-nos i les nostres pràctiques educatives.

Enfocament competencial: Els aprenentatges han de tenir sentit per a les persones que aprenen i han de sorgir de la necessitat  d’aprendre’ls i d’utilitzar-los en contextos diferents. Han de ser aprenentatges significatius i profunds.

Enfocament assembleari: Les persones que aprenen han de poder prendre decisions sobre el propi aprenentatge i per tant cal crear entorns de debat, reflexió i consens, on compartir propòsits, objectius i significats.

Enfocament globalitzat: Les persones aprenem connectant coneixements previs i nous aprenentatges provinents de diferents camps del coneixement. La realitat és global i per això cal dissenyar escenaris d’aprenentatge que fomentin l’aprenentatge interdisciplinari i connectat amb l’entorn.

Enfocament regulador: Aprendre és un procés infinit que només poden fer els propis aprenents, per això cal entendre l’avaluació com una eina d’autoregulació constant que ens permet identificar fortaleses i punts febles per tal de prendre decisions eficaces en la planificació del propi procés d’aprenentatge.

Enfocament cooperatiu: L’aprenentatge entre iguals afavoreix la construcció de coneixements i beneficia la regulació de processos. A l’hora responsabilitza els aprenents del propi aprenentatge.

Enfocament emocionant: Les emocions són un element clau en l’aprenentatge. Més enllà del reconeixement i gestió de les pròpies emocions cal dissenyar entorns d’aprenentatge segurs que permetin als i les aprenents a arriscar-se, a equivocar-se i a desequilibrar-se i, per tant, a indagar des de la curiositat i la motivació. 

Xarxes socials:

Dades generals:

Municipi

Tipus de centre:

Públic

C. Mare Isabel Ventosa, s/n - 08800 Vilanova i la Geltrú - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 938 140 227
Fax: 938 140 227
Adreça electrònica: ceipsantjordivng@xtec.cat
Lloc web: www.escolasantjordivng.cat
Horari:  
Infantil i Primària: de 9 a 12:30 i de 15 a 16:30 h.
De 8 a 9 h. del matí: Servei d’acollida
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 21.02.2024 | 10:24