Institut Alexandre Galí
Portes obertes curs 2023-2024:
- ESO: 27 de febrer
- Batxillerat: 17 d'abril
- Cicles Formatius: 27 de març
Codi del centre
08047467
Línies
- 3 línies a ESO.
- 2 línies a Batxillerat.
- Cicle Formatiu Grau Mitjà:
- Atenció a les persones en situació de dependència
- Estètica i bellesa
- Cicle Formatiu Grau Superior:
- Integració social
- Educació infantil
Aules específiques
3 aules d'informàtica, 2 aules de visual i plàstica, 1 aula de música, 2 laboratoris de ciències, 2 tallers de tecnologia, 2 d’informàtica, 2 aules obertes, 1 sala d’actes, 1 biblioteca, 1 polivalent audiovisual, 1 laboratori d’idiomes, 1 taller de CFGM i 1 taller a CFGS.
Instal·lacions esportives: 1 gimnàs i pistes esportives.
Idiomes
Anglès com a matèria comuna i alemany com a matèria optativa.
Activitats extraescolars
Intercanvi escolar amb el centre educatiu alemany BBS Haste d'Osnabrück, estada cultural a Anglaterra, teatre i cicles de cinema, viatge fi d'etacpa (ESO, Batxillerat) visites a museus, sortides departamentals, tallers culturals per Nadal i Sant Jordi, colònies esportives i d’idiomes, sortida al canal olímpic, tennis, batuka, dansa oriental, korfbal, vela, bàsquet, lliga futbol sala i lliga bàsquet.
Altres serveis
- Biblioteca/mediateca.
- Servei de reprografia i enquadernació.
- Servei d'orientació psicopedagògica i mediació.
- Pràctiques en empreses.
- Integrador social.
- Associació esportiva escolar.
Projecte educatiu
Els trets d’identitat que el defineixen són:
- La coeducació com a educació conjunta d’alumnes d’ambdós sexes amb l’objectiu d’assolir un ensenyament no sexista per tal de formar membres d’una societat igualitària.
- L’educació i la convivència es desenvoluparan en un marc de tolerància i respecte a la llibertat de cadascú, a la seva personalitat i conviccions, les quals no podran ser pertorbades per cap tipus de coacció ni per l’obligació d’assumir ideologies o creences determinades.
- Educar no és només instruir sinó l’educació global i completa de la persona que té en consideració la funció social dels alumnes i que pretén formar ciutadans i ciutadanes que sàpiguen tenir criteri propi i uns coneixements adequats per integrar-se a la societat.
- La llengua catalana com a eix vertebrador d’un projecte lingüístic plurilingüe.
- El diàleg i el consens són els pilars sobre els quals s’ha de sustentar el conjunt de l’acció educativa.
Projectes d'innovació
El model competencial orientador. GEP. Programa Generació Plurilingüe. Programa aquíproubullying. Programa de qualitat i millora contínua. Projecte Buchenwald.