78. Garantir una adequada atenció a la ciutadania
Objectiu
- Mantenir el funcionament dels serveis públics i garantir una adequada atenció a la ciutadania per part dels diversos serveis del Consell Comarcal del Garraf.
Acció
- Reforçarem els serveis de totes les àrees socials per tal de donar resposta al possible increment de demandes vinculades a la crisi social i econòmica, i per a atendre persones i famílies en situació de vulnerabilitat.
- Dissenyarem i planificarem un pla de retorn gradual a l’activitat en el moment en què les autoritats sanitàries així ho permetin: torns rotatoris, mesures de prevenció i protecció, reforç de les noves tecnologies en la gestió dels serveis a la ciutadania, impuls del tele- treball, etc.
- Limitarem al màxim l’atenció presencial durant els mesos de confinament, mantenint grups d’atenció de serveis essencials i atenció d’urgències a les seus del Consell Comarcal del Garraf i dels ajuntaments on prestem serveis conjuntament.
- Activarem un pla de contingència davant el tancament total de les oficines i instal·lacions amb motiu de la pandèmia, per tal de mantenir l’activitat de forma telemàtica.
- Reforçarem la tramitació electrònica i el funcionament per mitjans telemàtics per a la gestió i relació administrativa i econòmica de la ciutadania i els ajuntaments amb el Consell Comarcal del Garraf.
Seguiment
ODS:
05. Igualtat de gènere08. Promoure el creixement econòmic inclusiu i sostenible, l'ocupació i el treball decent per a tothom
09. Construir infraestructures resilients, promoure la industrialització sostenible i fomentar la innovació
11. Aconseguir que les ciutats siguin més inclusives, segures, resilients i sostenibles
16. Promoure societats justes, pacífiques i inclusives