Consell Comarcal del Garraf

Servei d'emissió de certificats digitals personals idCat


L'idCAT té com a objectiu garantir que la ciutadania pugui realitzar tràmits telemàtics amb les administracions públiques, amb tota la seguretat jurídica i tècnica.

 

Amb els certificats digitals personals es poden realitzar tràmits tant de l’administració central com de la Generalitat i dels ens locals. Pagaments de tributs, consultes de la vida laboral, declaracions de renda, signatures de correus, documents electrònics i formularis web són algunes de les gestions que es poden fer a través del certificat digital, que garanteix la identitat de les persones a internet.

 

Per a obtenir el certificat s’ha de sol·licitar cita prèvia al Consell Comarcal del Garraf. Es recomana omplir abans un formulari amb les seves dades personals (disponible al web: https://www.idcat.cat) i aportar una fotocòpia de la documentació identificativa (DNI / NIE) i el document original vigent.

 

Servei adreçat a: Ciutadania de la comarca

 

 


  • IdCat

    IdCat

Enllaços relacionats

  • Consell Comarcal del Garraf
  • Plaça Beatriu de Claramunt, 5-8
  • 08800 Vilanova i la Geltrú
  • T 93 810 04 00
  • F 93 810 00 55